Seguidores

jueves, 28 de febrero de 2013

Always with you.

Non me enamorei da túa mirada , nin do teu sorriso ,nada do que se ve por fora foi o que me chamou a atención de ti,nada. Solo me enamorei da forma ca que me miras , dese brillo que se che pon nos ollos , das veces nas que me fixestes sorrir e do xeito que o consigues sempre, enamoreime dos teus bicos, dos teus abrazos das túas caricias e das nosas aventuras , non o nego , pero, ¿sabes qué? o que realmente me enamorou de ti foi a túa forma de ser , esa que poucos coñecen , a que despois de catro anos aínda non descubreu de todo , eres especial , moito , máis ca nadie, eres forte, invencible, insuperable e inimitable , non hay nadie mellor ca ti , nadie capaz de imitarche nin reemplazarche , deixaches a tua huella tatuada no meu corazón, temos mil historias que contar que solo sabemos nos , que por moitos anos que pasen quedarán ahí , cousas que non podremos olvidar , únicas , temos mil historias, mil secretos, mil sorrisos para compartir entre os dous, miles de días para vivir e disfrutar, miles de motivos polos que compartir miles de momentos máis. Eres o mellor que teño , o mellor que sempre tuven e o mellor que terei nesta vida. Mellor que o mellor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario