Seguidores

miércoles, 19 de octubre de 2011

:(

Por ser o que formou toda a miña familia . Por darlle a vida a quen ma dou a min . Por coidarme dende pequeniña . Por axudarme a crecer día a día . Por darme esos mimiños sempre que se precisaban . Por cada vez que che daba un bico e me dicias que faltaba o outro lado . Por todas os tolerías que facías para facernos sorrir . Polas veces que me collías e me dicías que tiña que aprender a bailar . Polas túas siestas todas as tardes mentras vías a televisión e logo me preguntabas se roncara . Polas veces que te poñías a leer o periódico tan entretido . Polos teus paseos por Noia cando sempre me viñas visitar as clases . Por todas esas veces que me pedías que che dera chocolate e abuela me berraba por darcho . Por ser ti unha das personas a que máis lle debo a miña vida. Por ser a quen non vou olvidar nunca na miña vida . Por ser unha persoa boa , amable , xenerosa , unha persoa querída por todo o mundo ,unha persoa excepcional . Pouco a pouco foi desaparecendo e comezando a sufirir , e apenas recordo miles de cousas contigo , pero sei que a ti , sempre che vou a recordar , como ese home que nunca nadie vai chegar a alcanzar , como o meu avó , qu nadie vai a reemplazar , por eso e por mil cousas máis , para sempre no meu corazón . Quéroche moitísimo , e sempre vai ser así , aínda que nunca cho chegar a dicir...

No hay comentarios:

Publicar un comentario